Infiintata in 1994, compania MEDIST s-a impus de la inceput pe piata furnizorilor de echipamente medicale din Romania. Povestea sa de succes a continuat in 2008 cu infiintarea a doua noi companii specializate, constituindu-se grupul MEDIST alcatuit din: MEDIST SA, MEDIST Imaging & POC si MEDIST Life Science. Specificul si pietele fiind diferite, fiecare companie a incercat sa adapteze din mers elemente din vechiul sistem de identitate, lucru care s-a dovedit dificil din cauza ca logo-urile nu diferentiau prea mult companiile intre ele. Grupul MEDIST a lansat in 2013 programul de rebranding pentru a diferentia cele trei companii in piata, urmarind in acelasi timp sa unifice imaginea grupului.

BISTRAVODA a propus nume noi celor trei companii – pastrand unitatea in cadrul grupului – si a scos in evidenta caracterul fiecareia prin culoarea proprie si sloganul reprezentativ. Din punct de vedere vizual a fost pastrata ideea simbolului MEDIST cu sase laturi. Simbolul a fost restilizat si personalizat pentru fiecare caz in parte, fiind creat un ecosistem unitar diferentiat cromatic. Dupa lansare, noul pattern MEDIST si-a aratat potentialul in multe ocazii.